src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Bort, bort, bort!!!!!!

När jag vaknar och kollar ut genom fönstret så är det massor av snö ute och hela Skövde är vitt. Snön ska bara BORT!!! Jag vill ha vår nu och ingen mer snö, jag är trött på tt frysa jag vill att värmen ska komma. Det fanns ett ljus förra veckan och vi hade jätte fint i några dagar men nu kommer snön och förstör allt. Finns en sak som är positivt, och det är att jag ska sitta inne och plugga hela dagen i skolan, då behöver jag inte ha dåligt samvetet att jag sitter inne för att det är fint väder ute.

Om en timma ska jag till skolan och plugga, Mariah och jag ska sitta och försöka få ihop påra arbeten och kanske hjälpa varandra på traven lite. Är så himla trött på arbetena nu så jag kommer med glädje lämna in dem på torsdag eftermiddag. Arbetena ska in innan kl 12 på fredag men jag har bestämt mig för att jag ska ha en lugn fredag och då täker jag inte plugga.

Veckans to do:

Måndag: Sitta hela dagen i skolan och plugga.
Tisdag: Plugga i skolan, Vårdcentalen och kolla fall jag har astma, plugga i skolan igen (fall jag orkar).
Onsdag: Plugga på förmiddagen i skolan, sedan redovisning, plugga igen om jag orkar. Fotbollsträning på kvällen.
Torsdag: Plugga hela dagen, sedan FUM på kvällen
Fredag: Sova länge, handla till teambuildningen och teambuilding på kvällen.
Lördag: Nina och jag ska på stan och kolla runt lite
Söndag: Inget planerat!

Tränade igår föresten och det gick bättre med andningen denna gång men det är fotfarande illa nog för att jag ska lida. Det var jätte roligt och träna, vi körde vollyträning hela tiden och jag har sjutton blivit bra på det, men det komiska var när vi skulle köra skott på volly mot mål för jag fick träffen för långt under bollen så den fick spin bakåt så den la sig brevid mig. Jag skratta åt mig själv och de andra hade kul åt det:) Känns så skönt nu när man börjar komma in i laget, det är härliga tjejer, även om många är mycket yngre så fungerar det bra. Nästa helg så åker vi till Bokenäs nära lysekil på träningsläger och det ser jag fram imot. Det är yttligare en chans att att lära känna fler människor! 

Ja igår körde jag hela dagen med Cambrige också, det fungerade bra och jag var inte så hungrig efter träningen heller. Jag är verkligen laddad inför detta och jag kommer kämpa för att klara det här, mitt mål är att först gå ner 10 kg och sen får vi se vad jag känner att ag kan sätta för mål. Hårdträning kommer det också bli, ska försöka ta mig till gymmet mer också, när jag har mycket i skolan är det lätt att lägga det åt sidan.   

Nej nu ska jag ta på mig och fixa lite innan jag ska bege mig till skolan. Hoppas ni får en bra dag i snöyret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0