src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag 7 Juni

Veckan har gått grymt fort, caer tog all tid vägen? Mig gör det ingenting egentligen eftersom jag inte har något som behöver göras. På torsdag kväll är det dags att bege sig till Askersund. Veckan kommer se ut på detta vi:

Måndag: Tvätta, vårdcentralen och träning .
Tisdag: Träning
Onsdag: Städa, packa och tvätta
Torsdag: Städa det sist, träning åka till Askersund
Fredag: Syster tar studenten 
Lördag: Tripp ner till Skövde och hämtar cykeln och resten av min packning samt spela match mor Skultorp sedan åker jag till Askersund igen.
Söndag: Tillbringa dagen med familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0