src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ge mig...

...mer sol! Jag vill att det ska vara mer sol och värme nu när jag är ledig. Idag har det varit ganska soligt men mycket moln, det har inte varit supervarmt så jag kan lägga mig på gräsmattan och steka, kanske inte heller för att grannen har haft massor av folk hemma hos sig och det har varit massa barn som sprungit runt här ute. Har suttit på altanen med korsorden i handen, jag är verkligen dålig på korsord, idag klara jag inte äns vi i femman i Allers tidningen. Ja ja man kan ju inte vara bäst på allt. Saknar faktist en bok att läsa, ska införskaffa mig En plats i solen av Liza Marklund, fortsättningen på de böcker jag läst innan, har ni inte läst dem så gör det, jag kan lägga ut en lista på dem.

Min kisse Wilma har varit gosig idag och hon fick vara lite modell ett tag och det uppskatta hon! Hon låg på gräsmattan här ute och tyckte livet var helt underbart när jag klia henne!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0