src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag/Lördag

Fredag: Igår var det match mot Stenstorp/Vreten, det var en riktigt bra match och jag trodde till en början att det skulle bli en rysarmatch för vi spela rätt så lika, men sedan börja vi dundra in målen och det stod 0-2 i halvlek och sedan så gjorde vi 3 mål till och matchen slutade 0-5 till oss:) Dock kunde jag inte spela så mycket, jag började i andra halvlek och spelade en stund men sedan fick jag problem med andningen och fick gå av. Jag mådde inte alls bra och så hade jag glömt min inhalator hemma. Fick blodsocker fall på köpet, så för min del så gick ju inte matchen så bra. Nu är det bara en match kvar innan jag åker hem till Askersund för sommaren.

När jag kom hem från matchen gick jag hem till Sofia där det var lite förfest innan kåren och vi var där ganska länge så det blev inte allt för länge på kåren. Vi hade så himla kul och så mycket som jag dansade igår har jag inte dansat på länge:)

Lördag: Ja vad ska jag göra idag då? Vakna ju nyss och då var klockan 10.10, så det kanske är dags att hoppa in i duschen. Sofia och jag ska och handla lite med för det blir fotbollskväll hemma hos henne i kväll, med mat och snacks. När Sverige spelar får man ju inte missa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0