src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Deppig

Igår var jag på mitt sommarjobb och gick brevid, det gick jätte bra och jag kände mig nästan överflödig. Det var inte alls så mycket nytt så jag greppa allt på en gång, så någon mer dag behöver jag inte. Nu är det seester tills tisdag då alvaret börjar.

För övrigt så känner jag mig depprimerad och jag vet inte direkt varför? Kanske är det vädret, det var ju fint igår när jag jobbade och då han jag typ bara se solen i tre timmar. Nu är det mulet igen och på väderleken stod det att det skulle komma regn . I morgon är det midsommar med och som det ser ut så kommer jag sitta här i lägenheten i Askersund:( Många ska fira sin midsommar borta i år. Jag får ta och rycka upp mig nu tror jag, måste ju njuta och vara glad på semestern.

I dag ska jag med Pelle och handla och vi ska även ut till Kalles trädgård och köpa blommor till pappas grav . Senare i eftermiddag ska jag och Lina hitta på något, vi får se vad vi hittar på:)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig Fia! Jag hoppas att du blir piggare snart! Du som alltid är så glad. Soliga hälsningar, Mariah

2009-06-18 @ 15:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0