src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Bloggtorka

Kan det vara annat än bloggtorka när det är så himla vackert väder ute? Det har varit sol hela veckan nu och jag njuter verkligen, det ända tråkiga är att jag är ganska mycket ensam, både Mamma och Pelle jobbar denna helg och syrran är i Mariedamm hos sin pojkvän. Bara jag och de två så odjuren kvar här hemma. Jag ska inte klaga, i morgon kväll börjar jag jobba och är inte ledig förens på fredag, den enda dag jag är ledig på nu i veckan. Jobbar 16-21 på måndag och onsdag så jag får passa på att vara i solen under förmiddagen och tidiga eftermiddagen. Så jobbar jag bara till två på tisdag så då hinner jag vara i solen med. På tisdag ska jag även umgås med Sara:) Det var tid och evigheter sedan vi sågs.

Nu ska jag lägga mig i solen igen! Ha en solig och skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0