src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ansträngd dag

Rubriken säger allt, jag har verkligen haft en snasträngd dag, speciellt när det gäller andningen. Var på vårdcentralen och gjorde blåstester. Fick springa i hög fart i sex minuter och de minutrarna kändes jätte långa och jobbiga. På sista vändan så blev det så himla jobbigt. Efter jag hade sprungit fick jag blåsa en massor i en apparat och de gjorde så jag blev mer ansträngd och jag hosta som tusan. Fick inte veta direkt vad jag lider av men antagligen en sorts ansträngningsastma. Hon kunde inte säga det rätt ut så jag ska få ett samtal nu i veckan, ska vilket fall få behålla den inhalatorn jag har nu. När jag kom hem var jag helt matt så jag gick och la mig på soffan och vila tills det var dags för fotbollsträning. Som tur var, var den inte så jobbig idag men jag kände av att jag hade ansträngt mig mycket innan.  Nu sitter jag i min soffa och är helt urpumpad på energi så det är dags att lägga huvudet på kudden tror jag.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0