src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag 13 Juli

Veckorna går fort och det här är min fjärde vecka på jobbet. Denna vecka och fyra till kvar innan jag får vara ledig i en hel vecka innan introduktionen på högskolan. Längtar tillbaka till Skövde faktist, vännerna finns ju där, här i Askersund så har ånga lämnat staden.

I helgen har jag varit ledig och jag har bara varit hemma och slappat, och det har varit så slappt så jag har varit rastlös till tusen. Finns verkligen ingenting att göra här. Det som var någorlunda uppigande var att vara hemma hos min kusin igår och lilla kusinbarnet som är helt underbart söt.

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: tina

hej wellermoa! Karlstad distans. Har lektion en gång i veckan i hallsberg och sen åker man till karlstad då och då i månaden.

2009-07-13 @ 18:10:56
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0