src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kvällspass

Igår åkte jag Mamma och Pelle till skövde och hämta mina räkningar, vilket blev en stor chok:( Hade inte räknat med så stor räkning på mobilen, men idioterna får ju för sig att skicka räkningen var tredje månad i bland. Vet inte hur min ekonomi kommer se ut i augusti? Blev dock ingen tripp till Töreboda som det var tänkt.

Idag blir det kvällspass på jobbet mellan 14-21 sedan är jag ledig hela helgen, och det har blivit ändrade planer där med för Katta ska tydligen få jobba:( Så jag är öppen för förslag i helgen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: nursen

det blir att jobba extra och inte handla det som lagt ut på bild från HM kämpa på så går det bra häls kusin nursen

2009-07-27 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0