src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Stackars mig:(

Jag tycker verkligen synd om mig själv, det kan jag verkligen inte sticka under stolen med. Mamma ringde mig vid klockan fem och hon ringde verkligen inte vid rätt läge för jag hade så ont att jag inte viste vart jag skulle ta vägen, tårarna bara spruta. Har tagit alvedon nu och jag ska få mer av det när Nina kommer hem senare i kväll, får dosera mig till max så jag kan sova i natt, måste ställa klockan på fem i åtta i morgon bitti så jag kan ringa vårdcentralen, det tråkiga är att man bara får knappa in sitt telefonnummer sen får man vänta mer än en timma på att de ringer upp. Hoppas verkligen jag slipper komma dit, och om jag måste det hoppas jag att jag slipper gå till droppin som förra gången och få vänta länge. Jag vill ha en tid så jag slipper sitta där och lida i en timma eller mer. Uch jag mår verkligen inte bra nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0