src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Skolan= jobbig

Hade ganska höga förväntaningar på dagens föreläsning som skulle handla om "Den lekande människan". Vi skulle läsa en del av en avhandling som föreläsaren skrivit innan och det gjorde jag utan att fatta vad han prata om, men som alltid tänkte jag att jag säkert förstår efter föreläsningen. Icke sa nicke, fatta inte ett skvatt och först trodde jag att det var jag som var dum, men när jag titta runt omkring mig satt alla andra som fågelholkar med:P De tre timmarna kändes som 100 timmar. SÅ TRÅKIGT! Sen var det seminarium om allt och det var till en viss del svårt eftersom inte många av oss förstod va det handlade om, men vi fick ner lite på pappret.

Efter en jobbig dag sitter jag här i soffan och bara slappar, jobbigt bara att jag är hungrig:/ Ska äta en måltid eventuellt i morgon kväll. Vi är några i klassen ska på bio, vi funderade på att kanske äta en bit innan med. Lite roligt ska man ha:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0