src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Obegripligt

Ibland så känner man sig så himla liten i den stora världen, det händer saker när man minst anar det. I morse läste jag på Nerikes Allehandas hemsida att det hade varit en olycka vid rönneshytta och att en kille runt 20 årsåldern hade avlidit. Jag tänkte på en gång att det kan vara någon jag känner, eller åt minstonde känner till. Det visade sig vara en kille som gått i min systers klass på högstadiet. Livet är orättvist, vad hade han gjort för att förtjäna detta. 20 år och inte få leva klart sitt liv. Jag ryser, det kunde lika gärna vara jag som åkte i bilen. Det är viktigt att tala om för de man tycker om att man verkligen gör det, nästa dag kan det vara försent. Jag tänker på hans familj och närmaste vänner:(


Kommentarer
Postat av: KatarinaZ

Usch, vad hemskt. :(

2009-01-15 @ 17:54:53
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0