src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag 17 Januari

Yehoo! Idag sov Sofia till klockan kvart i åtta! Rekord sedan jag kom hem från Thailand, mitt dygn är som det ska nu, men det tog en veckan att ordna upp det. En annan rolig sak är att mitt öra inte gör ont längre, men det lite mindre roliga är att jag knappt hör på det örat, vet inte hur länge det kommer vara så? Skulle ju va bra om jag får tillbaka hörseln tills tisdag då mina föreläsningar börjar igen. Så tråkigt att behöva sitta längst fram.

Igår var det den stora dagen som vi hade planerat så länge, nämligen examensceremonin för de nyblivna lärarna. Det
gick så himla bra och det var jätte roligt, ungarna som sjöng var jätte söta. Anna, jag och Mariah gick till Pims efteråt och tog oss ett glas eller två och det var jätte trevligt, även om jag fick nöja mig med cola eftersom jag käkar penicilin. Vi var och är så stolta över oss själva att vi fixade det så himla bra!

I dag är det lördag och jag har tänkt mig att plocka undan lite här hemma och dammsuga, har inte orkat det när jag har varit sjuk. Det är inget från resan som ska städas bort för det var jag duktig att göra redan samma dag jag kom hem. Sedanre idag är jag bjuden hem till Sanna på middag och film, riktigt trevligt ska det bli. Var ett tag sedan vi träffades. I kväll blir det Körslaget på tv med, har inte sett programmet än för jag var ju bortrest när det började, samma gällde let´s
dance som jag såg halvt i går.  

Ne, i vilken ände ska man börja nu då? Kanske vika tvätt?

Ha en bra dag!


Lite av blommorna från ceremonin! De rosa var som dekoration och som gula fick de som examinerades.
Blev många blommor över och dom tog vi hem så vi slapp slänga dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0