src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ledig dag,...

...eller ledig och ledig, schemafritt. På högskolan har man aldrig ledigt man har bara shemafritt. Snacka om att va styrd, och låta upptagen. Ne ärligt jag måste ta tag i plugget nu i helgen. Har inte så mycket annat att göra, eller jag ska gå och träna tänkte jag också. I går fuska jag med maten igen, vi var ju på bio och tog oss en matbit innan och jag vill ju inte vara tråkig, men jag tränade faktist innan igår och jag ska ut och gå en långpromenad med Mariah sen, så jag tror inte det var så himla faligt, men nu kör jag stenhårt igen.

Oj nu när jag titta på schemat så såg jag att jag ska ju på teambuilding nästa helg:) Va snabbt det gick, när jag fick reda på att jag skulle på det tyckte jag det var evigheter till dess. Tycker det ska bli roligt att lära känna människorna jag ska arbeta med under ett års tid.

Nej nu ska göra mig i ordning, bädda och plocka undan lite här. Bloggar lite senare och berättar om det hände någonting roligt under vår promenad.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0