src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag 23/1

God morgon!

Denna morgon vaknade jag och hade samma känsla som igår, det här känns som att det kommer bli en bra dag! Kanske för att jag ska åka hem och träffa min familj idag:) Men innan dess ska jag packa klart, gå till skolan och ta hand om någon röstning i en timma. kl 13.29 går tåget till Hallsberg, men när jag kommer till Hallsberg får jag vänta i en hel timma på att bussen ska gå till Askersund. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med? Har ju med mig en ganska stor väska så det går ju inte så bra att kolla i affärerna:/ Men det kanske går? 

Längta verkligen hem till Askersund, jag har inte varit där sedan juldagen då jag begav mig till Thailand . Saknar ju kissemissarna med, speciellt Zirre som kan få en att skratta bara han sover, det måste ha blivit någe fel på honom när han var liten:P


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha så söt! Ha en superduper skön helg hemma hos mamsen! (och unna dig något gott att äta) KRAM

2009-01-23 @ 10:10:37
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0