src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag

Bara idag och i morgon kvar för denna veckans VFU, ska bli skönt att få sova på lördag och söndag, sen måste jag ta tag i lite plugg med. Ska även planera klart min mattelektion jag ska ha med ungarna. Det är blåsväder gällande besök av min lärare från högskolan, inga tider passar för att hon ska komma. Förstår inte varför en annan lärare kan komma ut då? Tycker att dom kan anpassa sig lite också, ska man ut i en verkamhet får de anpassa sig efter den, hela verksamheten kan ju inte ändras för att en person ska komma. Vi får se hur det blir? Ska jag vara ärlig tycker jag inte att VFUn är rolig längre, kan inte sätta fingret på vad det är, men jag anar att det handlar om uppgifterna jag har och måste utföra. Det är krävande att va på helspänn hela tiden. Har ont i hela kroppen när jag kommer hem, känns som jag har varit med om ett helt träningspass. Får ladda i helgen för en ny vecka.

I helgen ska jag bara va hemma och ta hand om mig själv och min lägenhet, med inslag av lite skrivande på datorn. Ska ta lite promenader med, måste få upp motionen nu när jag ska börja träna fotboll igen. Kanske ska ta en tur till Natilus med och köra kondition och benstyrka. Kanske borde lägga upp ett tränings shema som jag ska stå fast vid. Ska även skärpa mig med både godsaker och mat. Vatten är det billigaste alternativet till dryck och det kanske jag borde tänka på oftare.

Idag när jag kommer hem måste jag ta tag i disken, har ett diskberg som måste bestigas:( Orkar verkligen inte diska när jag kommer hem om dagarna, får bli helgjobb:P

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0