src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Taco, Melodifestival och TP

En av de roligare kvällarna på länge, det måste jag bara säga om gårdags kvällen. Andreas och jag gick hem till Mariah vid 18.00 tiden, blev en liten promenad och det var skönt att få röra på sig lite. Kanske var bra att vi gick innan för sen blev det både tacos, efterrätt, godis, chips och alkohol. Hände mig helt uppsvullen när jag gick hem, och tur var väll de att vi gick så man fick bort lite av maten:P Vi kolla även på melodifestivalen, men jag måste säga att det var nog den sämsta omgången hitils. Men Molly och EMD som gick till final var helt okej. Efter tv tittandet blev det TP, tjejerna vs killarna, Glömde säga att även Karin var där men hon åkte hem efter melodifestivalen. Så tjejlaget bestod av mig och Mariah och killarnas lag bestod av Andreas och Stefan. Haha jag var nog den som svara mest rätt på frågorna, jag hade riktigt flyt, OBS det var inte barnfrågorna:P Mycke skratt blev det denna kväll och jag tackar för det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0