src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Pynt och andra grejer

Redan fredag och det är mindre än en vecka tills tomten kommer till alla snälla barn som mig med julklappar:) Men som sagt är det några dagar till tills des och innan det ska det hända lite saker och jag tänkte spalta upp det:

- Idag Fredag: Ska jag städa lägenheten och göra det fint innan jag ska åka till Askersund över jul. Jag ska även diska mitt diskberg som jag inte kunde göra igår när vattnet försvann. Måste även packa det finns endel saker som ska med till Askersund. Vid lunchtid så ska jag, Carola och Oliver åka och handla inför morgondagens julsittning och efter det ska vi även pyssla ihop lite saker och fixa det sista på spexet.

-Lördag: Kl 12.00 ska vi öva spex och sedan ska vi till kåren och fixa dukningen och sätta upp allt pynt till sittningen som börjar kl 18.00.

-Söndag: Bussen till Askersund där jag stannar till ca 28/12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0