src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God Jul!

Jag önskar alla vänner och bloggläsare en riktigt God Jul!

Dagen börjar lida mot sitt slut och det är ca 30 minuter kvar på denna underbara dag! Dagen har jag tillbringat i Hova med Pelles släkt och det har varit jätte mysigt och jag har även fått träffat tomten:) Jag har fått fina julklappar idag med av mina nära och kära och här nedan kan ni se vad jag har fått!



-Morgonrock (Tack Mamma)
- Trivial Pursuit spel (Tack Mamma)
-Två bakböcker (Tack Mamma)
-Trosor och strumpor (Tack Mamma)
-Presentkort på Gina Tricot 250:- (Tack syster)
-500:- och sportlott (Tack Pelle)
-Trisslott (Tack Kerstin och Ola)

Här kommer lite bilder från denna julafton!


Syster och jag!


Kanske ska skaffa mig glasögon? Eller jag kanske blir för lik min syster då:)
Och mor?


Elvira sitter och väntar på tomten vid spisen:) Hon leker med kruban där
det ligger en liten bebis som hon sa! Mycket intressant!


Elvira väntar med spänning på vad det kommer för paket ur säcken:)


Arvid är i fullgång och ska öppna paket! Pappret är super roligt!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0