src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag


Just nu kommer jag inte tycka synd om mig själv, utan jag kommer tänka på en vän som behöver allt stöd hon kan få. Jag vet hur det känns att förlora någon som står en så nära. Hoppas du vet att jag tänker på dig<3

Idag bär det hem till Västragötaland och Skövde igen. Min tid i Askersund blev inte långvarig men jag har njutit varenda sekund. Det har varit påskafton med och jag fick ett litet påskägg av min kära mor! Vi åt god mat och hade långa samtalsämnen, mellan allt från himel till jord.

Nu ska jag tillbaka till verkligheten igen och allt plugg som ligger och väntar. Har även en Vfu dag nu i veckan som skall göras, känns inte som det finns tid till det, men jag måste.



Nu ska jag packa det sista och vid 12.45 åker jag och Pelle till Töreboda, där jag sedan tar tåget till skövde.

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0