src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Bloggtorka

Över en vecka sedan jag skrev här sist, men jag har inte haft något intresse för det. Känner stor press från skolan nu och det gör att jag inte orkar tänka på bloggen i huvudtaget. Jag ligger fruktansvärt mycket efter i skolan, ocj nu har tankarna gått åt att jag kanske inte kommer klara uppgifterna jag fått. Eller rättare sagt jag kanske inte hinner alla uppgifter. Paruppgiften och gruppuppgiften tar den skoltid jag har och då får jag göra de individuella uppgifterna på kvällar och helger. Det ända jag kan göra på min fritid som jag absolut inte kommer rubba på är fotbollen, det är bara synd att jag inte kan umgås med mina vänner så mycket som jag vill. Jag är jätte rädd för att slita ut mig för mycket, att jag kommer må mer dåligt än vad jag gör nu. Längtar till att komma hem och känna att jag kan koppla av lite, just nu går jag på helspänn hela tiden.

I helgen åkte jag och Anna på FPS (Förenade PedagogStudenterna) i Eskilstuna. Det var riktigt intressant och jag lärde mig massor om lärarutbildningen och hur den är tänkt att se ut i framtiden. Jag kan ju säga att jag är mer negativ till den än positiv. Mycket trevliga människor från Malmö, Eskilstuna, Jönköping, Linköping, Umeå och Luleå. Mycket skoj hade vi:)

Kanske inte blir ett inlägg på ett tag igen men jag är i alla fall inte död.

kram


Kommentarer
Postat av: marica

Låter inte bra! Jag trodde att vi genomgick den värsta terminen nu.. men det verkar fullt upp även för er... Du fixar detta!!! Kram Marica!

2009-05-01 @ 07:23:15
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0