src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag morgon!

Ja ha då har man skuttat ur sängen och jag känner inte alls av spinningen från igår:) Trodde inte jag skulle kunna ta mig ur sängen idag, men det gick. Funderar på om jag ska till gymet en stund i dag och köra lite kondition, men det får bli efter kl 13.00 för jag har tvätt tid mellan 10.00-13.00. Annars idag ska jag plocka lite här hemma och bara ta det lugnt, ska kolla lite på uppgifterna vi har under denna termin och se fall det finns något jag kan förbereda. Annelie och jag ska sitta på torsdag och planera lite till våra två paruppgiter.

Känns ganska skönt att inte ha något måste att göra idag mer än att tvätta, det gör inget om det dyker upp någonting roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0