src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag 30 September

Ja ha då var det sista dagen i månaden då. 30 dagar sedan skolan satte igång på allvar, 30 dagar sedan man tyckte det var så långt kvar till hit. Vart tar all förbannade tid vägen? Man önska ibland att man hade all tid i världen, för tiden räcker verkligen inte till i bland. Jag kanske ska disponera min tid mer på skolan kanske, hittar så mycket annat och göra jämt. Idag ska jag i vilket fall till skolan, för det är IT mässa och vi var tvungna att va med på en föreläsning som Elza Dunkel från Umeå universitet ska hålla. Har läst lite av hennes avhandling när jag skrev om communyti i våras så det ska bli intresant. Tänkte gå på föreläsningen och sedan bege mig hemmåt och försöka få något skirvet på pappret. Vet inte hur det kommer bli med träningen de här veckorna jag har vfu för jag känner verkligen att jag inte har tid:( Måste lägga på ett krut och få annat gjort. Ska jobba på som sjutton så jag kan njuta av Thailandsresan sen utan att behöva tänka på annat som ska göras till Januari. LÄNGTAR

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0