src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Skola - hemligt - 80-tal

Sitter här på morgonkvisten och känner mig trött, somna faktist 9.00 igår ungefär för jag var så fruktansvärt trött. Var och träna med Annelie på gymet igår, och efter det blev jag helt slut. Annars igår så tillbringa jag mycket tid i tältet på campus och hade skoj med de andra, en av våra noller är ju så klockren:)'

Snart är det dags att traska i väg till skolan, börjar 9.15 men jag ska gå tidigare för jag måste gå och ta ut pengar. Uch vi har föreläsning i 2 timmar och 45 minuter, det är lång tid. Efter det är det lite hemliga saker som händer, kan inte uttrycka mig vad vi ska göra, men kul blir det. Sen vid 17.00 är det dags att bege sig till Kåren där vi ska ha Nollersittning med temat 80-tal:) Jag har klockrena kläder, kanske kommer upp lite bilder i morgon här på bloggen.


En del av vårt fadder gäng


(Sorry att jag är så dålig på att uppdatera men jag ska bättra mig från och med måndag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0