src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Min kära vän!

Nu sitter jag här i soffan och klockan är 00.17, min kära vän sandra sitter bredvid mig och vi har tillbringat dagen tillsammans här hemma hos mig i Skövde. Anledningen till att att Sandra kom hit var för att vi skulle fixa lite med thailandsresan men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men till Thailand ska vi i alla fall kan jag säga.

Sedan gick vi ut och ått middag på orienten, vi var där i tre timmar och åt god mat och prata mycket, vi har lika kul varje gång vi träffas! Efter middagen begav vi oss till biografen där vi såg Mamma Mia! Så himla bra tycker jag, den ska ni se om ni inte redan sett den. Sedan begav vi oss hem och nu sitter vi här och kollar på film och myser.

Sandra stannar tills i morgon och åker hem på eftermiddagen. Mamma och Pelle kommer hit vid ett med min cykel och andra saker jag har glömt hemma i Åmmeberg. Ska bli skönt att ha ett färdmedel så man slipper gå över allt,
 
God natt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0