src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag 8/9-08

Ja ha då var det måndag igen. Känns konstigt att gå till skolan utan att ta på sig fadderrollen:/ Men mina glada nollor hällsar på mig i alla fall och det känns ju skönt!  idag har jag haft föreläsningar mellan 9.15-15.00 och jag måste säga att jag är riktigt trött nu, bara föreläsningarna är intresanta går allting bra, värre är det om man har en tråkig föreläsare som bara babblar på och man fattar ingenting. Idag satt vi även i våra nya basgrupper, vi är 8 stycken, känns som att det är lite för många, men det verkar vara en bra grupp i alla fall.

Vi stod och diskutera jag och några till hur vida vi förvirrar barnen i skolan gällande hur jorden skapades. Samtidigt som vi ska undervisa om big bang och dinosaurierna så ska vi undervisa hur gud skapade jorden:/ Jag vet själv hur jag kännde mig förvirrad när jag var liten, när de gick igenom detta? Ska jag vara ärlig tror jag mer på big bang än gud eftersom det finns tydliga bevis på att det har förekommit och man har hittat kvarlevor av dinosaurierna. Vad tror ni? Var inte ni förvirrade?



Annars idag ska jag tvätta, diska, göra en kycklingsallad, plugga och plocka undan. Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: vivan

Jag har jobbat i kväll...kålpudding till middag... rensat och stekt svamp...nu skall jag svara på kommentarer...natti natti...kramiz:)



Ang Pelle så tror jag han fick lagom...rolig är han iaf...

2008-09-08 @ 22:29:27
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0