src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Livet som student

NU är snart introveckorna slut och då jag känner mig sliten övergår jag till mitt normala liv som student igen, eller vad är ett normalt studentliv? Skit samma jag ser ett normalt studentliv som att man går till skolan, läser massa böcker och käkar nudlar och är allmänt fattig. De här två veckorna har jag inte levt tvärt om, jag har strött pengar kring mig, festat mycket och ätit mycket onyttiga saker, det är ett slags student studentliv det med:P

Jag måste säga att jag känner mig riktigt sliten, de tidiga mornar jag har gått upp denna vecka för att gå till skolan har varit sega och det har varit allmänt jobbigt att sitta och lyssna på lärarna. På ett sätt är det sorgligt att man ska sluta denna roliga tid, men vem säger att jag inte kommer ha lika kul nästa år, inget säger ju att jag inte kan vara fadder igen. Längtar till fredag nu då det är nollersittning, blir en slags avslutning på det hela:P

Jag måste verkligen börja träna snart, jag har verkligen legat på latsidan kan jag säga.

Nej nu ska jag piffa upp mig för vi ska till kåren snart:)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

hahah häftig du ser ut=)

2008-09-04 @ 10:10:15
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0