src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Helgen


I Fredags var jag i skolan mellan 9.15-14.00 ungeför, hade världens tråkigaste föreläsning och efter det hade vi semenarium som inte var särskillt givande:/  För övrigt på lunchen så kände jag mig hel flum, skratta åt allt, och många trodde väll jag gick på något:P Jag blir sån när jag har suttit och haft tråkigt i några timmar.

Sen efter skolan så kom Mamma och Katta till mig, vi fikade och åkte i väg och handla! Mamma hade med sig min cykel också så nu kan jag cykla överallt! Mamma åkte hem vid 17.00 tiden men Katta stanna kvar tills söndag. På kvällen så var Jag, Katta, Sofia, Nina, Emelie, Robban och Kalle, på thai pak och åt mat, riktigt trevligt var det:) Sedan blev det glass på mc och film hemma hos Sofia, som för övrigt var ganska dålig, men lite skratt fick man.



På lördagen sov både jag och Katta länge:) Sedan vid två tiden kom Nina upp och gjorde lite arbete på min dator för hon behövde Word 2003. Mellan hennes arbete så han vi ta massor av flumbilder på kattas dator, hon hade massor av roliga effekter:P Senare på eftermiddagen blev det en timmas promenad med Katta, Sofia och Nina! Det var riktigt skönt att röra sig:) På kvällen så åt Katta och jag Tacos och massor utav annat onyttigt:p För övrigt kände jag mig inte alls bra, kroppstempraturen ändra sig i ett, och jag blev bara snuvigare och snuvigare. Det blev vilket fall en sen kväll.

Vill man ha många vänner så får man:)

Haha

Promenix!

Idag så är det daggs för trollet att åka hem:/ Blandade känslor:P Ne men jag kommer sakna henne. Tåget går vid 14.00 och sen är jag själv här. Måste sätta igång med pluggandet, det är inte så mycket men vi ska läsa igenom en sak till i morgon. Funderar på en promenad med, ska försöka få med mig någon bara, för det är så tråkigt att gå själv.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej fia , du kanske håller på att bli sjuker

2008-09-14 @ 21:07:15
URL: http://marinaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0