src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hela faderullan

Ja ha då har snart hela måndagen gått, men vart tog den vägen?

Först och främst gick jag upp kl 6.30 för att äta frukost göra mig i ordning och bege mig till skolan kl 8.15. Det började med en föreläsning som jag inte alls hängde med på:/ Fångade inte mitt intresse alls. Sen efter föreläsningen var det dags för ett seminarium med min basgrupp och det var faktist givande, men det kanske skulle ha behövts lite mer tid för att göra den uppgiften tycker jag, man måste ju kunna få reflektera lite mer. Sedan på lunchen begav sig Annelie och jag hem till mig för att äta och byta om, för sedan var det dags för lekar i boulognerskogen här utanför med två av våra lärare och klassen! Det var riktigt roligt faktist, synd bara att det ska vara så himla kallt.

Boulognerskogen

Efter skoldagen så var det dags för ett träningspass och idag bestod det av Spinning! Det var första gången, och det var ätt kul. Helt slut nu men det känns skönt. Det får bli ett pass nästa måndag med!


Nu är det dags för att duscha och äta mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0