src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag!

Snacka om att jag är trött, kändes som ögonen var igenklistrade när klockan ringde, men det är lika bra att skutta upp direkt då så jag inte somnar om för det har faktist hänt. Känner att jag har ont i halsen och är lite snorig, kommer säkert bli super förkyld nu lagom när jag börjat träna på gymet. Ska försöka preparera mig med saker som gör att det inte bryter ut.

Idag kommer Mamma och Katta hem till mig! Mamma har med sig endel saker som jag saknat och det blir skönt att få dem:) Hon stannar bara en stund för hon ska jobba i helgen så hon måste hem. Men Katta kommer också och hon stannar hela helgen! I kväll ska jag, Katta, Nina, Sofia, Kalle, Robban och Emelie ut och äta! Det ska bli mysigt! (Bilder kommer säkert upp redan i kväll eller i morgon).

Nej nu ska jag gå och ta på mig kläder, käka frulle, fixa frillan och leta på böckerna som ska med till skolan, börjar klockan 9.15 och slutar kl 15.00 och då kommer Mamma och Katta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0