src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag 19/9

Då var det äntligen fredag, och jag har föreläsning mellan 9.15-12.00 bara så det blir en lång helg:P (Några timmar längre i alla fall). Kunde verkligen inte somna igårkväll igen, jag måste ju sova, vet inte vad som är felet? Så vaknar jg tidigt varje morgon, minst en timma innan klockan ska ringa i alla fall. Känner mig ganska orolig i kroppen så det kanske är det?

Annars idag vet jag inte vad som händer, när jag kommer hem är det väll dags att tänka på vad man ska anordna för mat. Sen får vi se vad som händer, Sara kommer ju till stan så jag får le se om man får se en skymt av na:P

Nej nu är det dags att fixa det sista innan skolan..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0