src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dag nr 2

Ja ha då var det tisdag och andra dagen i denna vecka, bara fem dagar tills det blir en ny vecka igen. Ne uch så där får man inte tänka:P Jag glädjer mig i alla fall åt att jag bara har skola två dagar denna vecka, med det bästa är att jag bara går till tolv idag. Det värsta med dagen är att vi ska ha två föreläsningar, den ena är väll okej men den andra ska vi ha med samma lärare vi hade igår.  Alltså jag är fortfarande förbannad på den människan för så hon trycker ner personer är ite okej. Vi får se fall det är bättre idag?

Annars idag så kommer Annelie med mig hem efter skolan, fär vi ska göra vår planering!

Ha en nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0