src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

11 september

Idag är det 11 september vilket för mig är en otursdag och som säker för många andra. Ett datum som nästan alla förknippar med mord och terror. 7 år sedan World Trade Center och 5 år sedan mordet på Anna Lindh. Det är nästan som man väntar på att någonting ska hända varje år på just denna dag.


För övrigt idag kommer inte jag tänka på massa saker som kan hända, utan jag och Annelie ska bege oss till Natilus och provträna och få nya träningsprogram, de har ju flyttat sina lokaler och fått massor av nua maskiner så vi måste gå igenom dom! Sen ska jag även städa det sista i lägenheten, det måste ju va fint när mor kommer i morgon. Men vet ni va det är inte bara min mamma som kommer i morgon!!! KETTI KOMMER och stannar tills söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0