src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Nej jag är inte död..

...fast man skull ju nästan kunna tro det, efter min bloggtorka. Jag har verkligen inte haft ork att blogga mycket under denna vecka:/ Jag har suttit med min helvetesuppgift, jag har lite kvar nu, men jag har bara i morgon på mig för på måndag ska den va klar och inlämnad. Snacka om blåslampa i arslet:P Just nu sitter jag i min syrras rum i Askersund, hon är inte hemma så jag får vara ifred för en gångs skull. hehe har en snarkande kisse i sängen med! Känner mig ganska trött nu, så jag kanske ska ta och sussa lite. Ska åka hem till Skövde i morgon, tåget går 11.33 från hallsberg, Pelle ska köra dit mig.  Ses....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0