src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

:D

Förlåt att jag inte skriver lika ofta längre, men jag hoppas mina trogna läsare fortfarande är kvar?


Nu är det i alla fall redan torsdag och denna vecka harr gått ovanligt fort tycker jag, kanske är för att jag är på Vfu mellan 8-16. Jag trivs på min vfu men fortfarande känns det som att skolan inte riktigt är min grej:s Förskolan kanske är min plats att arbeta på.


I morgon kommer Lina hit till Skövde! Hon ska va hos mig tills söndag. Ska bli så trevligt så, det var längesedan vi umgicks. Så i morgon blir det bara myskväll framför tvn, och självklart blir det TACOS! På lördag blir det kåren för då kommer MoraträskJ Det kan man ju bara inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0