src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad är det för fel?

I går i skolan, så somna jag smått på föreläsningen när vi titta på film. Det har aldrig hänt mig förut:S Samtidigt så kände jag mig jätte konstig, jag orka liksom inte hänga med på allt som sas riktigt. Sen hela eftermiddagen och kvällen kände jag mig underlig. Idag begav jag mig till Natilus i morse för jag tänkte att jag kanske skulle va piggare om jag träna lite, men det var bara en ren plåga, jag är så trött hela tiden, även så sover jag bra? I kväll så skulle jag på en fest och sedan skulle vi till Kåren men jag känner att jag inte orkar, måste ta igen mig lite tror jag.

I morgon kommer Mamma och Pelle hit till Skövde och hälsar på:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0