src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trista onsdag

När jag kollar ut genom mitt fönster är det alldeles grått och små små regndroppar faller ner från himlen. Man kan inte säga annat att det är en trist och grå onsdag att se fram emot. Börjar inte skolan förens 13.15 då vi ska gå till konstmuséumet och se på tavlor som vi sedan ska ha användning av en gruppuppgift. Men det är inte förens i morgon vi ska sitta i gruppen och arbeta. De andra grupperna har en av dagarna ledigt och det är lite smått irriterande, jag hade hällre kört på en hel dag och varit ledig en annan, men livet är orättvist.

Har nyss ätit en tallrik gröt, med äppelmos och mjölk, det blev en stadig frukost och förhoppningsvis håller jag mig ett tag nu. Funderar på att åka och gymma lite efter jag har slutat idag, bäst att hålla igång lite varje dag nu så man håller sig i form.

Längtar bort nu, det är 43 dagar tills planet lyfter på landvetter till thailand:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0