src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Pluggiliplugg

Sitter i biblan nu och pluggar, jag ställde faktist klockan på min lediga dag för att ta mig hit. Känner mog stolt över mig själv, hoppas i alla fall att jag kan bli klar med hälften idag, så kanske jag kan bli klar med resten nu i veckan när jag åker hem till Askersund. Uppgiften jag håller på med heter "att observera ett barn", jag ska skriva 4 st A4 papper om ett barn från min VFU, om dens Kognitiva, Fysiska, Socioemotionella och fysiska utveckling, låtter lätt va:P Jag har observerat ett barn, men just nu tror jag att jag har observerat för lite.

Ja ha hur ser veckan ut då?

Idag måndag: Plugga och träna spinning och power
Tisdag: Seminarium hela morgonen, plugga med Annelie och så ska jag på möte angående planering av examenssermonin för de lärarstudenter som blir klara fram till jul med sin utbildning. Efter det ska jag på intervju för jag är nominerad till och sita i IKI- Styrelsen till våren.
Onsdag: Skola hela dagen, sen på kvällen ska jag på Möte i Gudhem angående Tupperware 
Torsdag: Skola hela dagen, sen åka hem till Askersund och Ingela fyller år!
Fredag: Kalas hos Ingela :) Plugga eller jobba under dagen.

Nej nu ska jag återgå till min läsning och skrivning, uppdaterar mer senare under dagen:)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tjena! Jag är absolut intresserad av en ny layot.. har letat och försökt men jag är skit kass på sånt.. msn?

2008-11-17 @ 13:02:30
URL: http://ankanannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0