src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Snön ligger som ett tjokt vitt täcke över både backen och alla hustak här i skövde, man kan ju önska att det skulle ligga kvar nu stora delen av december, men när jag kollade på vädret så ska det börja tina bort idag:( Kommer bli slaskigt och så kommer det säkert frysa på sen och det blir snorhalt. Ne nu ska jag sluta gnälla:)

Idag ska jag till skolan, vi ska ha grupparbete med basgruppen. Tror att vi ska vara riktigt kreativa och vara uppe i bildsalarna, som vi var förra veckan. Vi ska välja en författare och sedan göra någe kreativt av de böcker som han/hon skrivit. Vi har inte riktigt bestämt oss än men vi tror det får bli någe om Alfons Åberg.


Förra veckan fick vi skapa fritt i grupper och min grupp gjorde vår önskejul:)
Jag gjorde Lillkotte och Storkotte som åker pulka!


Elin gjorde fina paket som skulle vara under granen:)


Hanna sjorde den stora granen


Kommentarer
Postat av: vivan

Vilken flyplats åker ni till?

Nu börjar jag bli orolig...som de bråkar på flygplatsen i Bankock....fel stavning ...ja,vet...

2008-11-26 @ 14:59:26
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

vad bra! blir orolig när de håller på och bråkar....kramiz:)

2008-11-26 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0