src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Jobb

På förmidagen ringde de och fråga fall jag kunde jobba, men inte så jag brukar göra, utan jag fick uppdraget att sitta vak 10 timmar i natt på ett äldreboende. En gammal person som behöver någon vid sin sida, och självklart ställer jag upp. Lite annorlunda än vad jag är van med, för det första harjag aldig jobbat natt häller? Har försökt att sova nu på förmiddagen men det blev bara 50 minuter, sen var jag pigg, tur att jag sova bra i natt så jag kanske inte är allt för trött nu till natten. Jag tjänar ju en del på jjobbet nu så jag får ju va glad att jag fick jobba någonting i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0