src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Helgen!

Uch jag vakna jätte tidigt idag:/ När jag slog upp ögonen var klockan bara 7.00, jag sov ganska mycket igår så det finns orsaker till varför. Men då tänkte jag att å är det lika bra att jag slår på datorn och gör ett blogginlägg som det för övrigt har varit ganska dåligt med under helgen. Helgen ja, den har faktist varit skön, jag har inte tänkt på skolan alls och jag tror det har varit bra för mig, att jag varvar ner lite, men samtidigt har jag lagt de framför mig bara, ne jag måste få mer självdisiplin.

I fredags var vi på min mosters 60 årskalas:) Det var riktigt trevligt och jag fick träffa mina släcktingar från Mullhyttan som jag inte träffar allt för ofta, så det var roligt att prata med dom! Lite mycket att dricka blev det och jag mådde inte allt för bra dagen efter, men det var ju bara mitt eget fel. Igår så var jag förbi Pappas grav oh tände ljus, det var jätte fint och mysigt när snön låg runtomkring. Annars igår var det ganska lugnt, kolla på tv nästan hela kvällen.

Idag så ska jag och Mamma åka till Åmmeberg och hämta vinterdäcken till bilen och mina fotbollsskydd. Jag ska och tränna fotboll idag, de har inomhusträning nu på söndagar så jag får passa på nu när jag är hemma! Ska bli riktigt skoj. Idag bär det även av hem till Skövde, åker med bussen 20.05 från busstationen och är i skövde 21.30. Tycker  egentligen inte om att åka buss när det är halt:( Men ska man hem så måste man.


Jag och kusin Annika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0