src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag

Sitter här vid soffbordet med min dator och samtidigt tittar ut genom fönstret och konstaterar att vintern aldrig kommer bli som förr, för två dagar sen var skövde täckt av vit snö och idag så finns det ingenting kvar av det mer än de snödrivor plogen plogat up. eller ska jag vara ärlig är inte dom häller kvar:P förr kunde snön som föll ner ligga kvar i flera veckor men nu växlar vädret hejvilt. Jag hoppas verkligen att snön kommer tillbka snart och ligger kvar under en längre tid. Skulle vara så mysigt:)

Idag så ska jag och Mariah ha ett möte med en barnkörledare på stan:) Vi ska gå igenom vad barnen ska sjunga under Examensceremonin i Januari. Men innan tänkte vi gå på stan och kolla lite. I eftermiddag ska jag med Nina och Robban till Maxi och kolla i de nyöppnade affärerna.

Kvällen kommer bli lugn, ska kolla på idol tänkte jag! Nu är det bara fyra kvar och jag hoppas verkligen att det blir Alice eller Kevin som vinner hela idol!

Nu ska hag fixa det sista, innan jag ska i väg en sväng!

Kommentarer
Postat av: vivan

Ha en skön helg! kramiz:)

2008-11-28 @ 17:47:49
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0