src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad har hänt?

Ja ni vad har hänt idag, jo det kan jag berätta för er:) Först gick jag upp klockan sju för jag hade tvättstugan till klockan tio. När jag tvättat klart så begav jag mig ut på staden och shopa och kolla runt lite, det blev ett linne och sedan var det bara lite hemlisar. Med ett glatt leende gick jag hem och var nöjd med mitt köp. När jag kom hem fixa jag lite med småsaker och sen begav jag mig till gymet. Där blev det inte så mycket gjort men jag tränade lite i alla fall, var ganska mör efter gårdagens pass. Sen cyklade jag hem och hoppa in i duschen, sen gick jag och hyrde film som jag sedan har suttit och tittat på. Nu har jag även suttit i en halvtimma och försökt få ihop ett manus inför opponeringen på tisdag, gick ganska bra, men jag tror jag måste säga mer, ska typ prata i 3 minuter, jag och Eleonore har samanlagt 7 minuter på oss och vi får inte prata mindre än 5 minuter *suck* .

Ska snart göra mig i ordning mat, sen klockan nio gäller det att Charlotte tar hem segern i Eurovision song contest!! Själv tycker jag att danmarks låt är väldigt bra och ukrainas låt är inte så dum den häller, men det är ju en ren kopia av charlotte. Sällan man sjunger om samma sak och har silvriga kläder på sig:/ Jag har inte allt för stora förhoppningar på sverige, de baltiska länderna håller ju ihop och de brukar bli länder därifrån.

Vilken låt tror ni vinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0