src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag 4 Maj-08

Dagen började med att jag vaknade vid halv åtta och gick direkt till daton och började plugga, ska jag vara ärlig så kom jag inte så långt för jag var så himla trött. Sen vid kvart i nio så säger min syster att jag ska följa med på en promenad, så jag drog på mig kläder och sen gick vi i väg. Jag tog på mig för mycket kläder kan jag säga, jag svettades som en gris. Orkade inte göra något sen när vi kom hem så jag satte mig framför tvn och kolla på Ice Age 2! Finns nog inga andra filmer jag skrattar så mycket åt som dom:P Efter filmen var det bara att sätta sig framför datorn och plugga igen, och jag kom en liten bit i alla fall. Om tre timmar kommer Tina och hämtar mig för dom ska spela match och jag ska va med och titta! Matchen börjar klockan 17.00 och efter matchen kommer Mamma och hämtar mig och dirket åker vi till Hallsberg och till tåget för jag ska bege mig hem till Skövde igen. Vill inte hem men sådant är livet.

I morgon ska jag och Eleonore sitta med B-uppsatsen igen och förhoppningsvis komma en bit. Vi har även handledning och förhoppningsvis får vi lite tips därifrån! Ärligt jag är så himla seg med allt, varför kan jag inte bara ta tag i saker och ting så slipper jag ha allt till sista sekund?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0