src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Simma

Idag klockan 10.00 var jag och simma en halvtimma och sen bastade jag lite! Det var riktigt skönt och en halvtimma räcker för att kroppen ska bli mör! Mina muskler mår bättre nu i alla fall och jag har inga krämpor! Jag är så arg på min hoj för det är typ trasig, den gnislar och bromsar av sig själv:/ vet inte vad som är fel? Vill ta hem den över sommaren så vi kan meka med den, men det finns ett problem med det, vi har ingen krok på bilen:( Vet inte hur jag ska få hem den? Plocka ihop den kanske? Uch man blir hungrig av att simma, men jag får inte äta än på en timma, eller äta och äta, dricka min dryck:) 

Kanske ska ta och ringa Annelie idag, stackare  hon kan nog inte göra så mycket "halta lotta:P". Tänkte fall jag skulle komma till henne idag eller i morgon och pigga upp henne:) Vi kommer nog inte träffas så mycket mer nu, eftersom det är sista veckan det är skolan. På ondag eftermiddag är jag en fri människa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0