src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Planering..

...för resten av denna vecka:

Torsdag:
Ska till skolan och sitta med projektet sen när jag kommer hem på eftermiddagen så ska jag ta mig en promenad eller gå till gymet, något får det bli i allafall
Fredag: Skola mellan 10.15-12.00, sen ska jag till biblioteket och hitta litteratur till vår uppsats. På kvällen ska jag hem till Ida i min klass som fyllt år, hon bjuder på grillat och tårta (Dok inte för mycket för min del), nåra i kören kommer så det kan bli kul:)
Lördag: Plugga, plugga och åter plugga. Samt ta fram snabeldraken så man kan få bort lite damm.
Söndag: Eleonore kommer hit och vi ska plugga hela dagen är det tänkt. Många delar som vi vill få klart då.

Vad ska ni göra i veckan?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0