src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag kväll

Njuter verkligen över att ha gjort redovisningen nu, känns som en ren befrielse, man kan liksom andas och varva ner. Vi var verkligen jätte bra våran grupp, och alla gjorde sitt bästa! Gav alla en stor kram efteråt, vi har verkligen slitit med detta som djur. Vi har bara finslipningar kvar nu och jag får väll kalla mig själv "samordnare" eftersom jag sköter vårt projekt och lägger in det som dom andra i gruppen skickar till mig. Ska ändra lite jag med, men så långt har jag inte kommit än. I morgon ska vi opponera på den gruppen som opponera på oss idag. Vi fick jätte mycket beröm och lite saker vi kunde tänka på så det kändes bra. Problemet är att vi kanske inte kan vara allt för positiva på deras eftersom det är stora brister på viktiga saker. Ja ja vi får se hur bra redovisningen blir. Jag ska inte vra bitter i alla fall.

Ibland känns det som att jag tar åt mig för mycket att göra, jag är en människa som tar åt mig arbete för att vi snabbt ska få det gjort. Nu låter det som jag är supereffektiv men det jag menar är att jag orkar inte med tjaffs och då känns det enklast så att jag tar åt mig arbetet. Jag vet att det är fel, men som sagt man orkar inte med mer diskussioner om onödiga saker än vad vi rdan har. Många viljor som ska fram kan man säga.

Idag fick även jag och Eleonore reda på vilken opponeringsgrupp vi ska va i på Tisdag, jag trodde dom skojja när jag såg vem jag skulle få vara med. Den personen tål jag inte av olika saker. Hon mobba typ mig under hela hösten, eller försökte men hon fick lägga sig rätt många gånger, men det gick på mitt psyke i alla fall. Som tur är ska vi inte opponera på hennes arbete och dom ska inte opponera på vårat. Bara hennes närhet gör mig nervös. Vem vet hon kanske har förändras? Eller ne det har hon inte, hon har hittat nya offer som ska få stå ut med henne. 

 

Kommentarer
Postat av: Dellan

careface xD

2008-05-21 @ 19:38:57
URL: http://hivesare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0