src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag 14 Maj

Mina ögonlock är som tegelstenar och huvet känns som att det vägde 1000kg och den vill bara lägga sig på kudden, och min kropp vill gå tillbaka till den varma sägen. Detta bäddar för en trött dag....

Om en timma ska jag till skolan och träffa min basgrupp och finslipa projektet, *suck*. Börjar bli trött på skolan nu, man vill bara att allt ska ta slut för denna termin och kunna få vara ledig ett tag. Det är skillnad mellan att jobba och plugga eftersom man inte behöver ta sitt jobb med sig hem, utan man ska gå hem för dagen och inte behöva tänka mer på de. När man pluggar har man plugget i huvet 24 timmar om dygnet och det gör en stressad till max. Om två veckor idag så gör jag min sista dag i skolan för terminen:) LÄNGTAR!!!!

Annars idag vet jag inte direkt vad jag ska göra? Eller jo jag ska plugga när jag kommer hem, måste fixa med uppsatsen. Tror jag ska kläma in ett besök på gymet också. Jag behöver träna lite:) Klockan nio i kväll så är det i alla fall tvn som gäller för mitt favoprogram  "Grey's anatomy" är då:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0