src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag 3 Maj-08

Kunde inte somna i går, somna vid halv två tror jag. Kanske inte ska sova så länge på eftermidagen, en timma räcker. Just ju känner jag mig lite stressad över skolan, vet inte vart jag ska börja? Det är lika tråkigt alltihopa. Kanske ska göra projektet först för det är minst kvar på, och sen börja med b-uppsatsen. Har börjat tappa fokuset på skolan, men det är ingen idé att göra nu för det är mindre än en månad kvar. Ne jg ska kämpa, ska bara göra klart detta inlägg och sen är det marchpankaka ner till min bärbara dator och börja. Idag ska jag plugga hela förmiddagen och eftermiddagn och i kväll blir det för hoppningsvis myskväll med brudarna! Kanske ta en hel del flumkort:p

HEJ DÅ KATTY! -jag är inte ett dugg avundsjuk att du ska vara i Kroatien i tre veckor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0