src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

klockan 7:00 i morgon...

...ska jag upp för då har jag tvättstugan, måste verkligen tvätta för jag har inget att ta på mig. Annars i morgon ska jag plugga lite och sedan dra ut på stan för att göra den osäker. Tänkte faktist gå runt och kolla lite och kanske till och med unna mig något för att jag har varit duktig och gått ner i vikt. Kanske ska unna mig något för att jag klarat av det mästa i skolan nu och att jag bara har ett moment kvar:) Om uppgifterna i sin tur är godkända återstår och se, men det får man ta då. 

Idag har jag verkligen längtat hem till Åmmeberg. Vill bara ha lov och vara hemma hos mamma och må gott. Denna sommar kommer vara lite speciell, det kommer inte bara vara jag, min lilla syster och mamma, utan nu kommer Pelle komma med sitt pick och pack och flyttar från stockholm hem till Åmmeberg. Kommer bli lite anorlunda, men jag är glad för mammas skull. Jag har inget problem med det i alla fall, han är en rolig prick! Jag tror alldrig jag har sett fram emot en sommar som denna. All press har gjort att man bara vill koppla av och glöma allt annat och sedan börja om på nytt i höst igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0